2013. február 3., vasárnap

ő biztosan útra kel

7 megjegyzés:

  1. Ez igazi próbatétel. Őszinte elismerésem, ha bele mersz vágni. Én sokkal gyávább vagyok ennél, még a gondolat erejéig sem jutok el, hogy egy ilyen útra el mernék indulni.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Aranyos vagy, hogy így "reklámozol", nem erre gondoltam, amikor biztattalak, hogy a hosszú hallgatás után folytasd ezt a blogodat, hanem arra, hogy -a novemberben történtek ellenére- ne hagyd egy pillanatra sem kialudni a reményt.
    Pár napja ezt már ideírtam, de a küldésnél valamit elrontottam, ezért nem jelent meg. Most remélem, hogy sikerül.

    VálaszTörlés
  4. ó, pepe, nem azért, állítottalak pellengérre hogy reklámozzalak!
    :)

    VálaszTörlés
  5. Szia oximoron!
    Üdvözöllek így ismeretlenül is!

    Hasonló korúként és tapasztalt caminosként csak biztatni tudlak az Útra. Csak nehogy függővé válj, mint én. :)))
    Ha minden igaz, idén hetedszer indulok, ezúttal a Baszk Caminoval (Camino Vasco)kezdve.

    Ultreya!
    Csutak

    VálaszTörlés
  6. Hello, már régóta nekem is mocorog a gondolat, hogy menni kéne. Mikor mennél és hol tart a készülődés?

    VálaszTörlés